კრიტერიუმი
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
წილადის სხვადასხვა
ასპექტის გააზრება.
|
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა
ასპექტის გააზრება,
მაგრამ
ვერ იყენებს.
|
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა
ასპექტის გააზრება,
მაგრამ
ვერ იყენებს ყველა
სიტუაციაში.
|
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა
ასპექტის გააზრება
და იყენებს,
მას
ამოცანების
ამოხსნისას.
|
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა
ასპექტის გააზრება
და ადეკვატურად
იყენებს
მას.
|
მსჯელობა/
დასაბუთება.
|
ვერ
ასაბუთბს.
|
ასაბუთბს
მაგრამ
არა
სწორად.
|
ასაბუთბს
და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
მთლიანად
ორიგინალურია
|
შერეული რიცხვების
არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა.
|
იცის
შერეული რიცხვების
არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით
არაწესიერი წილადების შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
მაგრამ
ვერ
იყენებს.
|
იცის
შერეული რიცხვების
არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით
არაწესიერი წილადების შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
მაგრამ
ვერ
იყენებს
სწორად.
|
იცის
შერეული რიცხვების
არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით
არაწესიერი წილადების შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
იყენებს,
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
|
იცის
შერეული რიცხვების
არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით
არაწესიერი წილადების შერეული
რიცხვებად ჩაწერა,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინალურია
|
განზოგადება.
|
მიზანი
არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ
არის
გათვალიწი-
ნებულია.
|
მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
|
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.
|
მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)