შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება.
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება,
 მაგრამ
ვერ იყენებს.
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება,
 მაგრამ
ვერ იყენებს ყველა
სიტუაციაში.
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება
და იყენებს,
მას
ამოცანების
ამოხსნისას.
შეუძლია
წილადის სხვადასხვა ასპექტის გააზრება
 და ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
შერეული რიცხვების არაწესიერი წილადის
სახით
 ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების  შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა.
 იცის
შერეული რიცხვების არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების  შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
შერეული რიცხვების არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების  შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
მაგრამ
ვერ იყენებს
სწორად.
იცის
შერეული რიცხვების არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების  შერეულ
რიცხვებად ჩაწერა,
იყენებს, ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
შერეული რიცხვების არაწესიერი წილადის
სახით
ჩაწერა და პირიქით არაწესიერი წილადების  შერეული
რიცხვებად ჩაწერა,
იყენებს, მთლიანად
ორიგინალურია
განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი-
ნებულია.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.